söndag 11 november 2012

Ljuset i tunneln

 
 

"Ut i ljuset. Vad väntar där?"

 
 
När jag målade tavlan befann jag mig i tunneln.
Såg inte vad som fanns utanför.
Livet förändrades.
Något nytt började.
 
 
Tillbringar mycket tid i och nära naturen. Det ger mig livskvalitet.
Genom min kamera fångar jag något av det vackra som naturen bjuder på.
 
 
 
Vassen i sjön Mjörn vid Sjövik blir alldeles guldigt i morgonsolen.
och
Upplos åker blir som en målning..........
 

..........och det är fotat i november i år. Den månad som är bara så grå, så grå

2 kommentarer:

  1. Din tavla är underbar men vet du vad jag ser i den Jo ett kvinnoporträtt med svallande hår.
    Visst är det vackert nu också fast det börjar bli naket ute.Vi har tur som har fyra årstider för då har vi alltid något att längta efter.
    Kramizzz på dig
    Kul att du målar. Ställer du ut också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har haft några utställningar med både foto och målade tavlor.
      Givetvis finns dom med i min ateljé under Konstrundan.
      På senare tid har fotandet tagit lite mer plats.
      Kul att du såg något annat i tavlan.

      Radera